Êàê îáðàùàþòñÿ ñ êëèåíòàìè â îäíîì èç íàøèõ áàíêîâ

Ответить
Аватара пользователя
gr8dude
Новичок
Сообщения: 37
Зарегистрирован: Ср май 14, 2003 21:35
Откуда: out of the box
Контактная информация:

Êàê îáðàùàþòñÿ ñ êëèåíòàìè â îäíîì èç íàøèõ áàíêîâ

Сообщение gr8dude »

Âîò îôèöèàëüíîå ïèñüìî êîòîðîå ÿ ïîñëàë ïðåçèäåíòó áàíêà:

http://area51.cimaea.nl/arhiva/2005/09/ ... a_scr.html
òóò ìîæíî ïðî÷èòàòü áîëåå äåòàëüíóþ âåðñèþ, è íà ðóññêîì òîæå (ðóññêàÿ âåðñèÿ áîëåå èíòåðåñíàÿ, íî îíà íå îôèöèàëüíàÿ)

Domnule Preşedinte,

Sunt un client nou al băncii Dumneavoastră, şi ţin să-mi exprim nesatisfacerea şi indignarea faţă de modul în care am fost deservit de către reprezentanţii băncii, sediul central.
Ţin să Vă comunic că recent am devenit posesor de card **** al ******. Dorind să maximizez utilitatea acestui card, am decis să folosesc serviciul ******, care îmi permite să efectuez unele operaţiuni financiare prin intermediul reţelei Internet. Am fost informat că procedura de înscriere este una simplă şi rapidă. Având un program de muncă încărcat, îmi este complicat să găsesc timp pentru a veni în sediul băncii pentru îndeplinirea procedurii respective. Totuşi am reuşit să vin în ziua de 2 septembrie anul curent, zi în care am avut nenorocul ca agentul de securitate să nu-mi permită să intru în incinta băncii, deoarece venisem cu 7 minute până la încheierea programului de muncă.
Am insistat să mi se permită să intru, pentru că, după cum am menţionat, nu am posibilitatea să mă deplasez prea des la sediul băncii Dumneavoastră; mai mult ca atât, trebuia să efectuez o operaţiune care durează doar câteva minute, însă agentul de securitate mi-a refuzat categoric accesul în camera respectivă.
Am decis să aştept lângă ieşire, deoarece o cunoştinţă de-a mea, care a venit la bancă cu câteva minute înaintea mea, a reuşit să intre în bancă pentru completarea cererii în cauză.
Mai erau încă 7 minute până la încheierea programului de muncă, conform graficului afişat pe uşa de la intrarea în bancă. În acel moment de agentul de securitate s-a apropiat un grup de trei oameni, cărora, spre surprinderea mea, le-a fost permis să intre în bancă. Am cerut să mi se dea explicaţii despre ce se întâmplă şi de ce mie nu mi s-a permis să intru, în timp ce alţii sunt lăsaţi să treacă, şi mi s-a spus că domnul care venise este orb, şi că aceasta l-a determinat să facă o excepţie. Agentul de securitate însă m-a întrebat atunci, totuşi, ce fel de operaţiuni intenţionez să efectuez, şi i-am explicat că este o procedură rapidă şi simplă; trebuie doar să completez o cerere, şi că nu intenţionez să efectuez tranzacţii bancare cheş. După toate aceste convingeri, mi-a fost permis să intru.
Din nefericire, iarăşi am avut ghinion, pentru că doamna care trebuia să proceseze cererea mea ieşea din încăpere, spunând că nu mai deserveşte nici un client. (Notă: ziua de muncă încă nu era finalizată). (O altă notă: probabil că dacă nu eram reţinut la intrare de către agentul de securitate, reuşeam să intru înainte ca doamna să anunţe că nu mai deserveşte pe nimeni.)
Am decis totuşi să completez cererea şi să mai aştept, eventual să văd ce-mi va spune doamna când se întoarce. Între timp, am văzut un anunţ care indica despre faptul că la ghişeul respectiv se pot efectua operaţiuni de trecere a banilor fizici pe contul bancar. Chiar dacă l-am anunţat pe agentul de securitate mai devreme că nu am de gând să efectuez careva operaţiuni sau tranzacţii, am decis totuşi să-mi transfer nişte bani pe contul cardului, astfel încât să realizez măcar unul din obiectivele pe care mi le-am propus. Aflând despre intenţia mea, agentul de securitate s-a apropiat de mine, ameninţându-mă să nu mai apar pe la bancă, susţinând că l-am păcălit pentru a pătrunde în interiorul încăperii.
Am continuat să aştept doamna care se ocupă de deservirea clienţilor pe problemele serviciului ******, însă imediat am fost anunţat de acelaşi agent de securitate că sunt obligat să părăsesc încăperea băncii. Am cerut totuşi să mi se dea explicaţii de ce nu se respectă programul de lucru al băncii stabilit conform graficului postat pe uşa de la intrare. În acel moment mi-a fost închisă uşa în faţă fără a mi se mai da careva explicaţii, deci, practic, am fost îmbrâncit afară. După acest incident, am încercat să aflu care este numele agentului de securitate, şi, după prea multă insistenţă, am aflat numele lui de familie, pe care nu vreau să-l dau public.
Aşadar, acest incident foarte neplăcut m-a şi determinat să Vă scriu, pentru a-mi exprima indignarea faţă de comportamentul agentului de securitate şi faţă de politica băncii Dumneavoastră de deservire a clienţilor.
Totodată, ţin să Vă comunic că nici comportamentul agentului de securitate şi nici atitudinea angajatei care a anunţat că nu mai deserveşte pe nimeni înaintea terminării programului de muncă, nu fac faţă imaginii băncii Dumneavoastră, care, până la acest incident, o consideram una foarte bună. Am decis să Vă scriu acest mesaj (pe care îl voi expedia şi la adresa Dumneavoastră de e-mail), în speranţa că veţi lua măsurile necesare ca astfel de incidente să nu se mai repete pe viitor.
De asemenea, rog să confirmaţi faptul că voi fi deservit dacă vin la banca Dumneavoastră în intervalele de timp indicate pe site-ul oficial: http://*************
Acest mesaj îl voi publica şi pe unele forumuri pe Internet (eliminând indiciile care pot să-i ajute pe cititori să înţeleagă despre care bancă e acest mesaj). Nu vreau să defaimez instituţia în care lucraţi, şi nici pe colegii voştri, căci nu acesta este scopul meu.
Аватара пользователя
zer0
Новичок
Сообщения: 39
Зарегистрирован: Пт дек 05, 2003 21:43
Откуда: amane.ku

Сообщение zer0 »

:lol:

и что тебя удивляет???

ты для них таракан и плевать они хотели... Быче Молодовы...
Аватара пользователя
gr8dude
Новичок
Сообщения: 37
Зарегистрирован: Ср май 14, 2003 21:35
Откуда: out of the box
Контактная информация:

Сообщение gr8dude »

êñòàòè, íå íàïëåâàòü:
http://area51.cimaea.nl/arhiva/2005/09/ ... a_par.html

Îíè ïîòîì ìåíÿ íàøëè è ïðèíåñëè ñâîè èçâèíåíèÿ. Ýòî óæå øàã âïåðåä.
Аватара пользователя
zer0
Новичок
Сообщения: 39
Зарегистрирован: Пт дек 05, 2003 21:43
Откуда: amane.ku

Сообщение zer0 »

Потому что денег не должны, вот и хотели вырулить ситуэйшен, не ударив в грязь... Но это конечно пльюс 8)
Ответить

Вернуться в «Банковское дело»